About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Isnin, 20 September 2010

malam ini saye sedih :(

malam ini saya sedih ,
sebab awak ta keluar jumpa saya =(

malam ini say sedih ,
sebab awak tak ade kredit na kol saye lame2 =(

malam ini saya sedih ,
sebab saya kol awak tapi saya macam ganggu awak =(

malam ini saya sedih ,
sebab awak tido awal tanpa reply mesej saya =(

malam ini saya sedih ,
sebab saya tak dapt na gayot dengan awak =(

malam ini saya sedih ,
sebab saya menaruh harapan awak akan jumpa saya malam ini =(

malam ini saya sedih ,
sebab awak ta dapat bace perasaan saya melalui suara kecewa saya =(

malam ini saya sedih ,
sebab saya rase saya tak paham awak =(

malam ini saya sedih ,
sebab awak tak temankan saya =(

malam ini saya sedih ,
sebab selalunyerr awak kluar dengan kawan2 awak tak pernah pon ngadu penat tapii malam ini =(


p/s : ........................... awakkk , kenapa awak saye rase awak tak paham saye ?
kenapa saye rase saye tak penting untuk awak ?
kenapa saye rase awak cume pndai maen kate2 jea ?
kenapa ? kenapa ? kenapa ?

Tiada ulasan: