About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Khamis, 28 April 2011

mencuba sesuatu yang mungkin akan ke arah itu .

assalamualaikum :)

hujan 
tapi panas
hai panas dunia 

kipas depan mata 
tapi tak rasa macam ada kipas pon 


habis paper tadi 
terus blank 
taktau nak buat apa .



keluar ?
hujan ,
aku ada kenderaan tak berbumbung .
maka terima saja 
perlu duduk di rumah 


bosan yang teramat sangat 
layan movie
 "DILARANG MASUK"
sampai ke malam 



then ,
blank balek 
baru aku sedar ,
kenapa aku panas sangat ,
tak mandi lagi ,
sengal betol .



lepas mandi ,
fresh ,
automatik dapat idea 


lama tak buat kerja nie 
praktikkan cara pakai shawl yang ada dalam magazine DARA.COM 
keluaran terbaru .


:)



bukan buat buat , serius candid 



simple makeover

yana






act ,
aku sangat teringin nak gayakan shawl
macam magazine DARA.COM
yang latest nie .
hehehhe



make-up . dress . picture . editing .
all by me :)


nice one ?
HAHAHAHA  

we are act wanna do full photoshoot 
like we had before 
tapi sebab panas ,
we just can't
berpeluh
tak selesa sangat


soo , shoot mana yang sempat jee lah .
jangan gelak byak sgat tgok picture .
mengada .
we're just trying to fill out the moment .
and we did.

:)




p/s : post entry mase tgah lalok . ngantok sgat . annoying gila nak bgtau kan ? shit .

Tiada ulasan: