About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Khamis, 7 Julai 2011

Merepek

assalamualaikum :D

aku bukan jenis merepek sgat pon ,
so jangan kesah sgat pasal tajuk tu .
sometimes kalau ter'over' tuu memang byak sgat merepek nye .
act, aku pon tak berapa nak paham lagi kenapa nak update pasal merepek nie maybe sebab dah lama tak merepek so saja nak merepek kat blog sebab dah lama tak update so korang yang baca blog aku teruskan baca kemerepekan aku sebab apa aku taip nie memang betul merepek yang aku tak paham .








ERRRRRRRRRRR ........






sory lah terover sikit je tak banyak , bukan selalu

bye !




p/s : memang merepek sebab update nothing.

lama tak update jadi taktau nak tulis apa . 

terima kasih sebab buang masa kau .

:DD






p/s/s : perasan tak aku dah buang byak bnde merepek kat sidebar ?

Tiada ulasan: