About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Selasa, 15 Februari 2011

HIT COUNTER

haha , tak pepasal ak post bnde tah pape macam niee kan , HAHA
ekcelii , ak tgok bnde alah nie kat byak blog ,
yang tergerak hati boleh nak bubuh menatang nie sbb tgok faza bubh kat blog dia ,
tetibe rase nak bubuh jugakk ,
alang kepalang boleh tau jugakk , ade kee orang bace blog akuu ,

then , tah bila ak bubuh ak pon tak hengat ,
tapi dalam dua tiga hari nie jugakk lah ,
kemarin dulu , ak bukak ade 17 dah kat hit counter tuu ,

then pagi semalam ak bukak lagii ,
43 plak , uisshhh ,
korang nak tau takk , baru aku tau ade jugakk orang bukak blog ak nie , HAHA
tetibe aku rase macam bangang tahap cipan ,
*kesiann kat cipan , dok tak dok kene bangang kan ,


then skrang dah 53 , thanks laa kat korg yg sudi nak bukak blog ak yg takde bnde niee ,

p/s : sila gelak kat aku sebab ak rasa bodohh sekarang , ouhh yee , blog aku tak boleh komen , and aku tak tau ape sebab , soo , tak payah laa korg nak komen komen , apa apa just tulis kat chatbox ;)

Tiada ulasan: