About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Rabu, 16 Februari 2011

jumpa kau teross tak jadii marah , benciiii .

assalamualaikum ,
aku pandai bg salam dah woi .
HAHA , okayy hari nie dengan tak sengaja nyaa ,
aku terlepas ke jitraa ,

hehehe , ekclii sgat geram ngan encik siong ,
akuu bebai dengan dia ,,
yaa sgat geram ,
then jumpa jumpa , nak bebai depan depan ,
tapii tak bolehh ,
rasa nakk gelakk jee

pandai ehh, nak buat akuu gelakk ,
gerammm , tros tak jadii nak marahh ,
lepass nie tak nak jumpa dah ,
sebab tak bolehh nak bebai lama lama .

then dia ajak p makan char kuey tiaw ,
hehehe ,

HAHA , suka sgat gambaqq niee , candid , dia tak perasan aku snap , hee ~`


tgokk tuu memanjang busyy , kol sana kol sini , mesej sana mesej sini .

dah abess char kuey tiaw , ouhh itu semua kulit udang yee

HAHA , dia ajak makan char kuey tiaw sebab dia kata ,
kalau aku makan char kuey tiaw mstii habess punyaa 
*aku selalu makan dgan dia , tak habess kalau order nasii kaa apa kaa
thenn , mmg betol , kalau makan char kueyy tiaw kompem habess and taktau pasai apa . 
heheheehee ,

itu sahaja 

p/s : nak gedik gedik bolehh tak ?


Tiada ulasan: