About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Selasa, 8 Mac 2011

betol kan aku cakap tipu tuu indah dari kebenaran ?

assalamualaikum ,
harinie i have been such a jerk !
seriously , aku mmg rasa bangang tahap cipan dah nie .

yaa , aku jahat , jahat , jahat .
aku saketkan hati byak pihak .
baek kawan , bf , ex bf , semuaa .

aku deserve untuk di benci bukan di sayangi
tapii kenapa korangg sayang sgattt kat akuu ???
BENCII lahh akuu , plisss . benci akuuuuu .

korang tau kenapa aku tulis tajuk tuu ?
okayy aku cerita .
harinie aku dah honest to tell the truth ,
sbb aku tak sgup pendamkan satu satu perkara apatah lagi bnda tuu salah .

tapi kebenaran tuu menyaketkan ,
yaa menyaketkan , bukan sorang bukan dua tapii ramai .

cuba kalau aku tipu , bnda nie semua tak berlaku ,
ia lebih indah kan ?
takde sapa akan saket .
korang nampak tak berapa hati aku boleh jaga ?

tapii takk ,
aku tak jaga , aku sakitkan ,

aku HONEST , aku TAK TIPU ,
and AKU JAHATTT .

yaa , saya harap awak baca ini ,
tak kira laa , bila awak baca .
tapi saya yakin awak akan baca jugakk entry nie nanti .
saya mintak ampun dan maaf sebab saketkan hati awak .

bukan tok pertama kali , tapi kedua kali ,
dan ambik keputusan yang drastik dan lebih menyakitkan .
saya sakit jugakk awak . saya tahu awak lebih sakit .
awak takkan sakit dah lepas niee .

awakk ..
awak ingat takk saya ckp , saya ada buat lagu tok awk . kan kan
saya ada ckp cuti saya akan buh lam blog ,
tapi sampai skang saya tak bbuh . sampai kita jadi camnie .
anggap lah nie jee yang saya boeh bg untukk awak .


_______________________________________________________________________________


pada suatu hari , 
ku terasa sepi ,
ku lihat sekeliling,
semua orang busy,
oh terasa sepi ,

tiba tiba ku di tawari ,
untuk dikenali ,
mula hati terasa happy ,
ada harapan untukk ber'boyfie' 

setelahmula mengenali ,
sudah berkenan di hati ,
terasa malu sendiri ,
oh , bagaimana ini

buat pertama kali , 
kita keluar sekali ,
cuba ambik pic kamu secara curi curi ,
tapi kelihatan masih shy shy cat lagi ,

masih ku ingat lagi ,
kita keluar dating ,

_______________________________________________________________________________


sorii awak , saya sempat reka sampai situu shaja ,
saya memang nak awak bnci saya ,
bila awak dah bnci syaa awak akan cari yang laen ,
awak akan jumpa yang laen ,
kawan dgan yang laen ,
dan bila sampai saat tuu sya akan rasa menyesal ,
sebab buat awak macam nie .
masa tuu awak patot rasa bahagia , sebab awak boleh kata 

"HANG BODOH SEBAB BUAT AKU CAMNIE DULU "

masa tuu saya hanya mampu rasa apa yang awak rasa sekarang .

p/s : sayang orang berpada pada , jgan sampai memakan diri . susah untuk menyanyangi seseorang tapi mudah untuk melukai . lebih parah untuk mengubati .


p/s/s : kenapa korangg take care kat akuu , aku tak deserve semua tuu :((

Tiada ulasan: