About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Ahad, 13 Mac 2011

cerita hari ini .

assalamualaikum :) ,

sila baca entry nie dgan muka senyum okayy , sebab hari nie aku rasa happy lah jugakk kan ,
maklumlah , sejak akhir akhir nie emosi asyik tak satbil jee kan . *korang jgan nak kate aku period pulakk , TAKK okay . 


FIRST , semalam aku tido lambat semata mata nak siap asignment Bussiness Etiquette . siapkan asignment group punye . aku buat slide jee . HAHA , saja nakk kecohh . then , before tido dah kunci lah jam kan pukul 7.30 pagi , and memang aku jage . pastu aku malas bgon , biasa lahh setan suruh tido balek kan kan. ouhh lupa nak mention klas aku pukul 8.40 , KELAS ARAB okayy .

 then , bajet macam housemate yangg jugak classmate aku akan gerak aku lah lepas dorangg bgon, rupenyerr dorangg pon terlajakk tidoo . 8.40 tepat aku jaga . HAHA , padan muka aku . kalut lah aku pon mandi siap sume , then pegi klas dalam kul 9.15 camtu , tgok classmate aku yang laen tgah buat TEST !


selalu nyerr ustaz takk kesahh pon kalau masuk lambat kan , sekali kau tahu ape . dia suruh kiteorang diri kat belakang , ADUHHH !  tetibe aku teringatt zaman sekolahh , rinduuu ~~ . bukan lama pon , jap jee . saja nak kecohhh . HAHA . then dia suh kiteorang duduk n buat test . pastu yang rasa heaven gila tuu , dia tolong kiteorang buat test tuu , gila tak heaven lagi . aku bukan pandai pon arab kan , so paham paham lah . SILA SIMPATI  T.T *terima kasih ustaz :) nie sayangg lebihh nie .


SECOND , hari nie yana housemate aku happy gila lah kan dia dapat date . sebab dia tak selalu jumpa bf dia . dorang buat date , aku pon nakk gakkk ~ *biasalah gedik kannn  tapii , sekalii hujan daa ~ punah harapan ku nakk datingg T_T . then dapat call dari yana yang tgah dating ngan bf dia nak dtg amek aku . caitt , bf aku lagi lajuu daa call dorangg . FINEEE ! *sorii yana yee kacau awak dating :) 


kiteorang buat DOUBLE DATE kat jitra :)







okayy , itu saja , malas nak upload byak gambar ! HAHA , sebab berukband macam beruk ! memang lahh kann .

THIRD , memang dah craving gilaa nak makan SECRET RECIPE . sampai terbawak bawak dalam mimpi kott , gila mengada aku kann . at last, dapat jugakk :) shukew shukewww ~~ *gaya gedik.  then tadii pegii shopping seluar yang dah lame aku nakk , tapi baru dapat hari nie :)



mesti orang egat aku lame kan dalam fitting room kan ? sebab snap picture bagai . 
takkdee lahh , tapi cukuplah aku kesian kan  bf aku yang tgu kat luar tuu  , HAHA , sian awakk yee syg :)

then , balekk . bukak facebook , transfer gambar , edit and upload dalam blog and facebook :) 

itu sahaja :)

terima kasih lah sebab baca :)



Tiada ulasan: