About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Selasa, 22 Mac 2011

terlekat dengan blog best untuk tatapan mata .

assalamualaikum :)

keep smiling , because a smile is the sign of happiness .
okay aku ada sorang kawan ,
kawan yang dah lame and tak berapa nak lama jugakk laa kan ,
dia mental sikitt , HAHA .

ouhh kenapa aku nak cerita pasal dia ?
point nye sekarang dia ada blog ,
and aku suka gila baca blog dia , sebab dia suka merapu .
kadang kadang bnde tak de kene mgne abes masuk .

kalau jumpa dengan dia ,
boleh kate lebih kurang lah otak dia mase aku bace blog dia ..

ini blog dia . sila klik ^^



point nyaa sekarang , aku bukan nak cerita pasal dia saje ,
haritu dia ada update new entry , and aku baca dia ada tulis pasal orked .
aku pon taktau lah sap orked . sebab perasaan nak tahu tuu sgat lah kuat ,
aku pon baca komen kat entry tuu ,
si orked nie ada komen ,

aku pon try la usha tgok blog cik orked nie ,
wow ! penulisan dia lebih kurang macam si hafiz mental nie ,
no wonder lah dia nak tahu sgat pasl orked niee .
tehee ~

sila klik tuk jengah ke blog cik orked ^^


setiap orang ada minat masing masing kan , 
aku suka cara penulisan dorangg , kalau korang aku taktau lah .
aku cuma berkongsi .

p/s : sharing is caring . sapa sapa yang ada jumpa blog best sila bagitau aku . 

Tiada ulasan: