About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Khamis, 24 Mac 2011

hari busy LOL

assalamualaikum :)

hari busy tuu hari semalam bukan hari  nie , HAHA
punya laa busy sampai nak update entry pon kena tulis hari nie kan , *buat teqokk bolehh


okayy , semalam tak lah busy mana pon ,
tapi nak buat busy jugakk  ! ngade giler kan kan .

semalam ada quiz , baca dah malam tuu , tapi macam egat egat lupa .
then pegi kelas , bahagia gilaa , sebab 2 klas cancel . byak masa nak study .
then tak habis lagi edit gambar kawen .
tuan nye nak dah  semalam , padan muka aku , buat keje lambat .

then , aku review balek apa aku study semalam then edit gmbar .
dah abes review balek . wah wah , kelam kelibut dah akuu .

and dalam masa yang sama aku dok melayan CIK FAZA GEBU . haha , nahh aku jual nama kau siap bold lagi tau . KAH KAH KAH *gelak setan

nie antara gambar  yang ak edit . *atas permintaan dak faza aku upload jugakk . at least ada orang nak appreciate kerja aku dari tersimpan je kat dlam lappy nie .

sila jangan banyak komen . aku masih dalam proses pembelajaran untuk memantap kan lagi skill editing and edit video . HAHA .

kalau sesiapa nak edit gambar boleh rujuk pada saya  . *ecece , tetibe plak saya kan .

tapi ikot mood lah , sebab nak edit pon ekot season . HAHA .

selamat menatap gambar comel pengantin :)

















Tiada ulasan: