About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Ahad, 30 Oktober 2011

kebosanan tahap melampau boleh menyebabkan seseorang camwhore hingga memenuhkan memori yang ada.

assalamualaikum ;)

agak lama tak update blog. membuatkan aku rasa nak update byak byak , bagi penuh dashboard mereka yang follow blog aku . tapi penyakit 'M' amatlah menguasai diri , jad korg terselamat.
buat sementara waktu jee okay, jgan nak happy sgat .
siap sedia lah dengan update melampau lampau smpai korg annoying dengan aku dan rasa nak sepakterajangbagiakumakankakitangandansumpahseranahkorangggggggggg.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

wahhh , ketawa besar nampak ? hebatlahh ? 
yess aku hebat. errr ?
Zzzzzzzzzzzzzzzzzz~

ok, sekarang dah habis belajar n still tggu result keluar,
rasa berdebar takda lagi tapi bila sampai masa nak log in untuk tgok result baru laa nak terketaq ketaq taktau hala. so, in the same time aku sedang menjalani LATIHAN INDUSTRI which also means PRACTICAL di sebuah agensi pelancongan.

'poyo tak aku ? , yaa aku tau'

ok, yang title panjang taktau hala tuuu , nak cerita pasal betapa bosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nyaa bila tak ada kerja yang nak dibuat masa dok dalam ofis lagi ber'ekon' lagi sejuk rasa nak bawak selimut ,toto,bantal, bantal busuk, bantal peluk, katil,tilam dan bilik sekali pergi ofis.

at least ada kerja jugak kat dalam ofis. kahkahkahkah. so, aku pendekkan je lah cerita , sebab kalau panjang panjang lagi merapu aku tulis lagi korg tak larat baca smpai korg fed up nak baca. lagipon, bukan semua orang suka baca panjang panjang, termasuklah AKU ! muaaaaahhaahahahahahaha.

balik kepada tajuk, 

yaa , memori .
memori laptop aku dah hampir penuh akibat camwhore yang melampau dengan gambar yang mencurah curah sewaktu duk kat ofis dengan kengkawan aku yang dua orang ini. well, ini adalah intiative kitorang melawan rasa mengantuk sebenarnya. tambah tambah agi aku ratu tidor yang tak kira tempat dan waktu aku boleh tidor dimanamana saja termasuklah atas motor on the way pegi ofiss . zzzzzzzzzzzzzzzzzz~

itu je lah, annoying gila kan tulis panjang panjang tapi takda apa pon . ok fineeee. sila close tab ini sekarang . terima kasih . HAHAHAHAHAHAHA

ok lagi nih , dok suam suam kuku lagi

nie dok cover ayu lagi nih , cover habis dah nie, kalau tak cun jugak cute je lah.
waktu nie dah intermission dah , mula buat muka annoying, sapa nak kasi sepak mai laaa kalau boleh . hahaha


aku pon tatau gaya apa nie

errrrr ? lantak ekauuuuuu laaaaahhhhh.
ala ala bubbles gituuu , kau ada? kau ada?

dari kiri : ira , lia , azwa bukan nama sebenar

model mesyuarat tingkap

bila jadi retisss nie ada jeee yg tgkap gmbar sana sini. paparazzi itu biasa . eh? bukan mamarazzi ?


hish , berapa kali nak cakap. RETTTTIIIISSSSSS. kena laa paham.



p/s: memori aku penuh dengan movie sebenarnya , bukan dengan camwhore nie semua , tapi camwhore nie byak jugak. haahahaha , saja nak propa.


UPDATE !!

u
HYEEEE , apa khabar semua ?
berlagak comel
cute kan ? tak nakkk pujii sudahhhhh
si gemokkk


Tiada ulasan: