About Me

Foto saya
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trust is not on the branch but on it's own wings. Always believe in yourself -- is me.

View This !

Rabu, 2 November 2011

pelik dengan manusia berdengki sesama sendiri

assalamualaikum :)

yaa, ini yang aku nak bincangkan hari ni. aku semakin hari semakin pelik dengan manusia yang berdengki dengan orang lain ni especially pada blogger yang famous. ok let say, dorg nie famous laa kan, then ada anon kaa , atau blogger lain yang tak berapa nak famous, akan pertikai apa yang si blogger famous nie tulis dalam blog dia.

atas sebab tak puas hati blog sendiri tak famous, mula laa kata blog si famous ni tulis takdak motif laa, tulis pasal personal life dia yang takdak kena mgena laa, blogger ni cantik jaa laa. so, cuba fikir masa dia sign up nak create blog ada tak dia guna apa apa yang berkaitan ngan korang ? macam guna nama korang? guna emel korang? and menyusahkan korg ? ada tak? ada tak? pastu , ada ka terms and conditions blogging nie tak boleh tulis pasal personal life? blogger tak boleh cantik? kena huduh sentiasa? ada tak? ada tak?

aku nie bukan lah jenis pembodek kan. nanti korang ingat aku buat entry nie sebab nak bodek si blogger blogger famous yang ada follower beribu riban tu. SORRY. aku pon create blog nie bukan untuk tujuan cari populariti. NO. plus kalau aku bodek dorang ni pon aku dapat apa? dan aku nie bukan lah jenis kaki kipas susah mati (pinjam Solihin Zubir punya ayat)

* kalau aku bodek mak aku ka , dapat laa jugak baju, beg , DUIT .
kalau bodek member kaa , dapat makan free depa belanja .
kalau bodek ............. dah laa tuu, bukan sembang pasal aku pon sekarang ni . pffftttttt ==" *

so, kesimpulannya aku sendiri tak paham and jadi tanda tanya apa yang tak puas hati sgat kat blogger blogger famous ni haa . lainlah kalau korang gadoh secara personal, tuu lantak kauu lah kann . lagipun, bukan blogger blogger ni mintak pon di follow oleh follower mereka kan. 

each person ada taste sendiri and maybe blog blog yang famous nie sgatlah menepati taste depa nie haa. korg korg nie pulak maybe takdak taste depa langsung. takkan lah sebab blog famous and follower byak pon gadoh. benda kecik jaa kot. chill laaa weh. gadoh takdak motif kot. haa , satu lagi follower banyak untuk apa ? 

p/s: jgan ada orang mai serang aku tak puas hati pulak sudahhh laa kan. chill :)

Tiada ulasan: